Search
Advertisement
  • TROSKA O WŁASNE ZDROWIE

    TROSKA O WŁASNE ZDROWIE

    Mimo przekonania, że dbanie o koncycję zdrowotnąjest dla Polaków bardzo ważna sprawą. Deklaracje na temat zdrowia pozostająod pięciu lat stabilne. Cztery piąte badanych (81%) uważa się za osoby dbające o swoje zdrowie, w tym prawie jedna piąta (19%) nie ma co do tego wątpliwości. Do …Read More »
  • Woda podstawą zdrowego odżywiania

    Woda podstawą zdrowego odżywiania

    Podczas zdrowego odżywiania należy pamiętać o rezygnacji ze słodkich napojów gazowanych dlatego, że to właśnie za ich sprawą dostarczamy naszemu organizmowi aż do 400 kalorii. Najlepiej w okresie zdrowego odżywiania jest pić dwa litry wody mineralnej niegazowanej unikając alkoholu, kofeiny i herbaty z wyjątkiem herbaty …Read More »
  • Magnez b6 – dlaczego jest ważny w ciąży

    Magnez b6 – dlaczego jest ważny w ciąży

    Magnez b6 jest bardzo ważny w przypadku każdego organizmu. Nie ma znaczenia, czy ktoś jest dzieckiem, czy dorosłą osobą, musi przyjmować go w odpowiedniej dawce. Niestety wielu ludzi to lekceważy. Tak naprawdę to ich sprawa, ale jedno jest pewne, jeżeli kobieta spodziewa się dziecka, chcąc …Read More »
Zdrowie dzieci

Zdrowie rodzin

Troszczymy się o najbliższych ważne dla nas jest zdrowie rodziny aby jak najdłużej zachować ich w znakomitej formie, szczęściu oraz zdrowiu, właściwie o nią dbając. Interesuje nas profilaktyka jak zapobiegać chorobom, wzmacniać organizmy najbliższych jak i zapewnić prawidłowy rozwój naszym dzieciom. Przede wszystkim zacznijmy od odpowiedniego odżywiania, ruchu na świeżym powietrzu oraz jak najmniejszej ilości nie potrzebnych obciążeń, stresów, nerwów, odpowiednie radzenie sobie z napięciami i nie obciążania innych członków rodzinny (zwłaszcza dzieci) sprzyja zdrowszej atmosferze w domu. Aby utrzymać właściwe relacje, dobrą sylwetkę, samopoczucie muszą współpracować wszyscy członkowie rodziny. Uczestnicząc w różnych zawadach i grach, organizując wspólne wycieczki dotleniamy, uodporniamy i wzmacniamy nasz organizm, utrzymując dobrą sylwetkę przez cały czas. Przygotowane posiłki bogate w witaminy wcale nie muszą być nudne albo znienawidzone, przyrządzając tartę ze szpinakiem zapiekaną z kawałkami sera nie tylko dostarczymy witamin, zachęcimy do zjedzenia warzywa, ale pyszne danie zniknie w mig.

Comments are closed.