Search
Advertisement
  • Problemy ze strony układu pokarmowego – skąd się biorą?

    Problemy ze strony układu pokarmowego – skąd się biorą?

    Nasz układ pokarmowy każdego dnia wykonuje naprawdę ciężką pracę. Musi „przemielić” kilka posiłków, dzięki czemu składniki odżywcze są wchłaniane przez organizm. Niestety, czasami zdarza się, że nasz żołądek i jelita zaczynają się buntować. Powodów może być naprawdę dużo, od nieprawidłowej diety, przez zbyt szybkie jedzenie, …Read More »
  • Najlepszy sklep

    Najlepszy sklep

    Znalezienie odpowiedniego sklepu dla osób ubierających się w określonej stylistyce może być bardzo dużym ułatwieniem przy szukaniu ubrań utrzymanych w jednej stylistyce. Obecnie najlepszym rozwiązaniem jest postawienie na sklepy internetowe, gdzie można liczyć na szeroki asortyment ubrań a jednocześnie na atrakcyjniejsze warunki cenowe. Decydując się …Read More »
  • Zdrowe odżywianie i błędy których należy unikać.

    Zdrowe odżywianie i błędy których należy unikać.

    Bardzo mało osób zwraca dziś uwagę na to co jemy, a przecież to jak się odżywiamy w dużym stopniu przekłada się na to ile będziemy żyli. Polacy zdaniem dietetyków, oraz lekarzy jedzą zbyt tłuste potrawy nie jedno krotnie nie żałując sobie mięsa czy wędlin poza …Read More »
Zdrowie dzieci

Piramida żywieniowa

Podstawą zdrowia sa produkty żywieniowe z pełnego przemiału, takie jak pełnoziarnisty chleb z mąki razowej, niełuskany ryż, grube kasze, otręby, płatki owsiane, płatki jęczmienne. Takie produkty powinny się znajdować w każdym posiłku.tłuszcze i oleje niestety nie cieszą sie zbyt dużą popularnością wśród odchudzających się osób, mają ogromne znaczenie dla naszego organizmu. Bez nich żaden organizm nie może zdrowo funkcjonować. Należy jednak wiedzieć, że brak tłuszczy powoduje problemy zdrowotne takie jak stany zapalne, problemy ze skórą czy z włosami, a nawet depresję. Poza tym wiadomo, że witaminy A,D,E,K rozpuszczają się w tłuszczach, a więc bez nich nie będą przyswajane przez organizm.Pamiętac należy o tym żeby wybierać tylko zdrowe tłuszcze należy wybierać takie produkty jak oleje roślinne czyli oliwa z oliwek, olej rzepakowy, sezamowy, lniany, kukurydziany, słonecznikowy, truflowy, sojowy, orzechowy. Za wszelką cenę należy unikać margaryny z tłuszczami trans, tłuszcze cukiernicze i piekarskie – najlepiej byłoby je całkowicie wyeliminować z diety.

Comments are closed.